Pomoc oko izbora reketa

Gume, drva i sva ostala potrebna i nepotrebna oprema.

Pomoc oko izbora reketa

Postod Mr.X » 18.08.2013, 12:14

Pozdrav za sve clanove foruma i naravno imam odmah par pitanja u vezi izbora reketa.
Kao prvo da Vam objasnim da sam ja amater koji je do sad igrao sa kupljenim gotovim reketoma Joola Premium German Team koji je skoro pa dzabe :).
Sad bih hteo da uzmem neki solidam reket za amatera ili rekreativca kako god Vi to nazvali. Dobio sam drvo od decka koji je treniorao i zove se Jolla Allround ne znam kakvo je i zato hocu da pitam Vas. Moje igra je defanzivna sa kontra napadima znaci klasicni defanzivac. Interesuje me koje gume da uzmem i da li to dvro vredi cemu ili da menjam i drvo. I da napomenem da ne planiram za sada da dajem vise od 50 eura za reket dok jos malo ne poboljsam igru.
Unapred hvala na svim odgovorima.
Mr.X
 
Postovi: 2
Pridružio se: 17.08.2013, 20:55

Re: Pomoc oko izbora reketa

Postod Jovan » 18.08.2013, 18:37

Hajde, pošto se niko ne javlja.
Klasični defanzivac?
Ako je to drvo original joola, verovatno je dobro za sada. Piše li na dršci još nešto? (Joola ima više takvih vrsta drva, i starijeg i novijeg tipa).
Što se tiče guma, sve zavisi od toga da li igraš blizu stola ili dalje, da li režeš sa obe strane reketa ili sa bekend (zadnje) strane, i još puno toga.
U svakom slučaju, ništa prebrzo.
Tek vremenom videćeš jesi li za klasičnog defanzivca ili ne.

P.S. Možda je bolje da je ova tema postavljena pod: oprema
Jovan
 
Postovi: 126
Pridružio se: 23.05.2011, 21:13

Re: Pomoc oko izbora reketa

Postod Mr.X » 18.08.2013, 20:19

Drvo je orginalno Jolla ali na reketu ne pise nista vise nego allround i staro je 2-3 godine ali je u extra stanju. Sto se igranja tice uglacnom igram dalje od stola i rezem sa obe strane reketa. Gledao sam joolinu gumu topspin c pa ne znam da li bi mi ta odgovarala.
Mr.X
 
Postovi: 2
Pridružio se: 17.08.2013, 20:55

Re: Pomoc oko izbora reketa

Postod ZoranV » 20.08.2013, 10:16